Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2013 19:42 - Много ме дразнят
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 9505 Коментари: 14 Гласове:
3



Заглавието е заимствано от днешен постинг на Анна Колчакова. ТЕ наистина много ме дразнят. Гледам да не им се „паля“ много-много. Привържениците на комунистическия, по новому – социалистическия избор на България, са си такива открай време. Не са и няма и да се научат да се борят честно. Дай им да демагогстват, да подвеждат, да хвърлят домати (когато им са отнети гранатите) по хора на порядъци по-добри и по-честни от тях. Точно затова нямат никакви шансове в новия свят. България НЕ Е тяхна!

Това е ясно. Но защо се подвеждам да хвърлям камък в рядко л…о? Дори и на онова с име Николай Колев-Босия няколко дена подред му издържам на атаките. А може би пък именно тази душевна борба с вредностите му са отслабили моите съпротивителни сили срещу демагогията им?! Леле, колко съм нежен към такива! Но г-жа Колчакова ми дойде в повече. Защото тя е заместник директор на УЧИЛИЩЕ! Сиреч учител, нарочно го написах с малки букви.

Най-напред „дразнителят“, а после подробности за автора му.

„Есето“ й е кратко. Затова го цитирам цялото:

„Вчера излезе бившата вече здравна министърка и с надутия си тон и физиономия се похвали, че е постигала основната си задача - да намали цените на лекарствата. Аз обаче случайно си пазя няколко касови бележки - за едни и същи лекарства от една и съща аптека. 

Та ползвам случая да и съобщя, че всяко едно от лекарствата, които купувам всеки месец, е поскъпнало с от 3,6 до 10,8 процента само за периода 17.10.2012 до 13.03.2013. 

И ползвам също случая да уведомя:

Атанасова, лъжеш!!! Майка ти не ти ли е казвала, че не хубаво да се лъже?!
П.П. В някои вестници се уточнява, че не всички, а само 92 лекарства са с намалени цени. Тюх! Как пък едно не се оказа при мен! Явно много лекарства има на тоя свят, а аз купувам само 10-12 месечно.“

Направи ли впечатление, драги читателю, че в този х-м,,, постинг единственото конкретно нещо е датата на периода в който лекарствата „поскъпнали драстично“. Кои лекарства, какви цени, „учителката“ не пише. Ето така се прави политика! Нужната политика! Въпросът е - „Кому нужна”!

Казвате да й вярвам? По стечение на обстоятелствата поназнайвам някои неща за авторката и за нейното училище и те ми пречат именно на това.

Училището е 151-во СОУ в София. По-рано се наричаше така. Сега вече е „Национално средно училище”. Епитетът „национално” означава, че училището не е общинско (с делегиран бюджет, сиреч), а е директно подчинено на министерството на образованието. Брей тия незаменими привърженици на социалистическия избор, как са се подредили на топлите добре платени места. А крещят, пишат и действат срещу демократите, че те били баш такива.

После. Училището в което г-жа Колчакова замества директора, когато той отсъства, е разположено в сградите на бившето вече (Слава Богу!) АОНСУ. И е в тях от самото си съществуване – началото на 90-те години. Как мислите, читателю? На кого висшата БКП номенклатура би отстъпила своята „светая светих”? На моите, на вашите, или на техните й деца?!

Имах вече възможността да напиша, сега ще го повторя пак. Компютърните кабинети на това училище, открай време и досега, са разположени в отделен едноетажен корпус – „крилото на Лилов” (Александър Лилов). Тези зали са строени за това – в тях да има мощни изчислителни машини. В тези зали, където днес български деца възприемат Новото, се е помещавал Главният Координационен Център за фалшифицирането на резултатите от първите демократични избори у нас през 1990 година! Не се съмнявате в чия полза фалшифицирани, нали? 

Ще кажете – И какво от това? Отговарям веднага с пример. Все едно в бараките за затворниците на хитлеристия концентрационен лагер Дахау да има днес детски дом. Там (специално за Дахау има писано черно на бяло, затова него цитирам), „вътре в границите на лагера дори птички няма. Вероятно защото в стените и земята има пропита толкова много мъка...”

Би трябвало да свърша дотук, ако искам моя постинг да е точен. Но, защо тя, Колчакова, да има право да пише измислици, а аз да нямам? Имам въпрос към онези, които може би знаят повече. Има една Анна Колчакова, някаква секретарка ли, пиарка ли, координаторка или нещо повече, в ЦК на БКП още от началото на 60-те години на миналия век. Съпоставяйки възрастите им, много е възможно да са баба и внучка. Още повече като чета постингите на младата Анна – приличат много да са писани от внучката на старата Анна. А и прилича някакси на внучката днес, да седи в стаята на баба си.

Иначе Босия да си мята доматите... Нещастник!




Гласувай:
4



1. muerte - Абсолютно!
15.03.2013 13:12
НЕ исках да опонирам на г-жата, щото ми се стори елементарна, но под друг, подобен постинг просто им напомних, че те са измислили фразата "Аз да кажа, че сестра ти е ......."

Нищо ново под слънцето.
цитирай
2. georgimet - долно :)
20.03.2013 14:02
Не знам какъв си ти и каква е Колчакова. Обаче писанията ти са много забавни :)
Например за Босия.
Пишеш, че e сред "Привържениците на комунистическия, по новому – социалистическия избор на България"? Отделно, че комунизма не е бил избор, а наложен от СССР чрез червената армия, с подизпълнител БКП.
Пишеш, че няма да се научи да се бори честно, че е демагог, и подвежда. Би ли дал примери?
Босия хвърли домати по институции, които не работят добре, окупирани от БСП, ГЕРБ, ДПС, АТАКА и др. издънки на Държавна Сигурност. Тях ти наричаш "хора на порядъци по-добри и по-честни" от Босия.
Наричаш Босия рядко лайно. Това и да го коментирам, за теб няма смисъл :)

Аз лично намирам Босия за доста странен и често неадекватен, но той така си е избрал да живее. Позициите му са принципни, повечето са обективни, нищо че често ги изразява по смешен (в лошия смисъл) начин.

Ти обаче си някакъв агресивен простак. Босия не е такъв със сигурност. Не го познавам лично, виждал съм го из улиците само и съм отварял 2-3 пъти блога му.
цитирай
3. mirko846 - Депутатсктото кюфте и Колчакова
20.03.2013 16:51
Напълно подкрепям поста! Аз лично съм ял безбожно евтини кюфтета ( с лук!) заедно с въпросната зам. директорка Анна Колчакова и то не къде да е, а в бюфета под Крилото на Лилов в АОНСУ, където пълчища комунистически деца ведно с вечно гладните си ( но не за свобода и справедливост...) учители пращяха и дебелееха, докато бедният народ навън гладуваше! Свидетелствам също така, че въпросните оргии се организираха с мръсни червени пари, до които имаха достъп само определени мръсни, червени функционери.
Попаднах в Светая Светих на БКП не случайно, а нарочно, под прикритие, именно за да събера факти и доказателства за такива потомствени безобразници като Колчакова. Разполагам и с доказателства, че някъде през 60те баба й е била забелязана да преяжда с луканка на междуведомствена спартакиада в Коларовски район, докато трудещите се слушали лекция за липсата на врабчета в детската градина на Дахау!!
Очаквайте следващи репортажи!
цитирай
4. dobronameren - Обяснявам, а вие го възприемайте както искате
21.03.2013 12:00
Имам модерация на блога си по простата причина, че САМО така мога да контролирам новопоявилите се коментарии към моите постинги. Без нея, ако коментариите ми влизаха веднага, ще трябва всеки път да преглеждам всички постинги, помнейки броя им за всеки постинг. Никак не е удобно. Ако вие знаете някакъв друг начин за непропускане на никой коментар, освен модерацията им, кажете ми го.
От друга страна използването на модерация ме задължава много често да влизам в акаунта си, за да "освобождавам" натрупалите се коментарии. Старая се поне веднъж дневно да извършвам това действие. Това ме натоварва допълнително, аз не съм почитател на дългото стоене пред компютъра.
Сега за конкретния случай "Колчакова". Постингът за нея е от 14 март. Цели 6 дни (словом шест) ни стон, ни звук. Нормално е да си помисля, че казусът й е приключен. И изведнъж днес, влизайки за сефте в акаунта си, виждам натрупани цели 6 (словом шест) коментара за 22 часа (няма словом, но отбелязвам, че това е по-малко от денонощие.) Мъж съм, бе Колчакова, ама ти закъде си се разбързала толкова?
цитирай
5. dobronameren - Уточнение - за Колчакова
21.03.2013 12:08
В коментара си под номер 3 поправяте правописа ми.
Госпожо! А не пиша на руски език, а на български. При това се старая да пиша не съвсем шаблонно. Написал съм "Нужната политика! Кому нужна!". Ако не разбирате така написаното, да го напиша по-шаблонно: Нужната политика! На кого нужна!


цитирай
6. dobronameren - О, georgimet!
21.03.2013 12:31
Комунизмът е бил НАЛОЖЕН преди, отдавна. От 23 години и особено напоследък, вече е ИЗБОР! Но и тогава, и сега, неговите (на комун- социал- изма) привърженици болезнено не понасят правото на другите да не споделят качествата му. Дори стигат дотам да заплашват противниците си, че ще ги "свалят от власт, ако трябва дори с недемократични средства". Какво е мятането на домати по легитимни държавни институции? Демократична процедура? Ами като след нея следва мятането на коктейли "Молотов" по офиси на фирми, още ли ще твърдите това? Оня ден уволниха един учител, че ударил един харлем-шейк пред учениците си. Николай Колев-Босия е вид учител също! ЗАЩО се правите, че не разбирате това? На кого е нужно това? Чии интереси обслужва?
По повод на "интересите" - Прави ми впечатление, че в редичката на "окупиралите институциите, които не работят добре" липсва ДСБ! Там са БСП, ДПС, АТАКА и разбира се ГЕРБ, а Костов го няма? ЗАЩО? Кой сте вие georgimet?
цитирай
7. dobronameren - mirko846,
21.03.2013 12:37
Писането на саркастични репортажи не ти се отдава. Очаквам в следващите ти репортажи да си по-конкретен за бабата на Колчакова. И е редно, честно спрямо блогърите в BLOG.BG, като си правиш нов блог, да не го оставяш празен. Аз разбирам, че поддържането на няколко блога от един човек, го затруднява. ама то кой ти е казал, че е лесно.
цитирай
8. dobronameren - Г-жо Колчакова
21.03.2013 12:59
Благодаря за поканата ви да се видим във вашия кабинет на 151-во училище. Няма да я приема. Имам куп работи, далеч по-важни. И следващия път, когато публикувате нещо, нека вътре има факти в подкрепа на твърденията, а не само общи заключения. Ако бяхте постъпили така в първия си постинг "Много ме дразнят", нямаше да пък аз да се "подразня" по този начин.
цитирай
9. mirko846 - саркастични репортажи
21.03.2013 14:25
Саркастичните репортажи не ми се "отдават", ама и аз не им се "отдавам"!! Дето е казал поета: "И да се удавиме - няма да се даваме...!"
Предпочитам да се отдам на тиха дегустация ( нещо, което определено ми се удава) на една вълшебна, двойнодестилирана спиртна напитка, отлежавала на тъмно и хладно заедно със сърцевина от двайсетина годишен бял старопланински дъб. Пък ако въпросната Колчакова прати по партийна линия некое и друго зам. директорско кюфте, обещавам да гласувам за нея още този май!!
цитирай
10. georgimet - Кой съм аз? :)
28.03.2013 18:00
Можете да си отговорите като видите моят блог. Не членувам в партия, и нямам доверие на Иван Костов, защото... да кажем, че не си падам по "командири", които си пият пиенето с хора като Левон Хампарцумян. Списъчето ми с "окупиралите институциите" не е изчерпателно, добавете си ДСБ към него. На останалите въпроси:

dobronameren написа:
Комунизмът е бил НАЛОЖЕН преди... вече е ИЗБОР!

Грешите. За да имаш избор наистина, трябва да имаш информация за различните варианти. Хора от Държавна Сигурност и БКП държат телевизии, вестници, радио, едър бизнес, търговският регистър и т.н. Интернет е единственото изключение, но колко хора четат различни източници и си съставят мнение? Ако наричате дворцовият преврат от 1989г. "промяна" - не съм съгласен.

dobronameren написа:
Какво е мятането на домати по легитимни държавни институции? Демократична процедура?

Това е форма на мирен протест. Вярно, някой трябва да почисти оцапаното, но голяма работа! Следователно, щом е мирен протест, смятам това за демократична процедура. Босия не оказва съпротива на полицията, лежи в арестите ако го арестуват - мирен протест отвсякъде. Миналия път даже беше дори предупредил институциите, срещу които протестира, с отворено писмо.

dobronameren написа:
Ами като след нея следва мятането на коктейли "Молотов" по офиси на фирми, още ли ще твърдите това?

Това си е ваше мнение, с което не съм съгласен. Ако съм решил да хвърля Молотов, едва ли ще започна с домат. Никога не съм хвърлял Молотов...

dobronameren написа:
Оня ден уволниха един учител, че ударил един харлем-шейк пред учениците си. Николай Колев-Босия е вид учител също! ЗАЩО се правите, че не разбирате това? На кого е нужно това? Чии интереси обслужва?

Учители често се уволняват (и назначават) заради глупости. Кого обслужва това - ами тези, които правят това :) Доколко влиятелен учител е Босия не знам, на мен не ми влияе особено. Предвид поведението и външният му вид - едва ли е много влиятелен сред младите ;)
цитирай
11. rummi - добре е човек като се заявява като добронамерен,
29.03.2013 11:47
да е добронамерен.

а като пише - да е информиран, г-н Рашков.

е, евентуално, ако е склонен да поема отговорност за написаното.
цитирай
12. dobronameren - Кой сте вие, знаете най-добре Вие
29.03.2013 12:09
Аз не ви харесвам, не сте от моята кръвна група. Надявам се да не се впечатлите много от това. То не е важно. По-важно е, че изчистихте един ваш пропуск: добавихте ДСБ в "списъчето". Друг път не пропускайте важните неща.
На останалите въпроси:
Разбира се, че има Избор. Дори конституционно записан - вече не е подсъдно, ако не признаваш ръководната роля на Партията. Запишете си го и разберете го най-после! Мога да се заям и на дребно - грешите максимално, ако смятате, че трябва да чуя какво казва Николай Бареков, за да хвана вяра на Виктор Николаев! За мен те изобщо, ама изобщо, не са Светът!
За мен, който е изградил вече своя мироглед! Точно затова лично никак не ми пука какво казал или направил Босия. Но ние имаме деца, които сега, днес, растат. Те попиват всичко! Kой да им внушава ценности? - И Босия включително! Аз протестирам срещу този Босия, именно от тази принципна гледна точка. Вижте как младите възприеха неговия пример да се мятат домати!
Мога да го кажа с пример. Сексът не е забранен и неговите форми могат да бъдат всякакви, НО САМО между големи хора. Пропагандирането му под всякаква форма пред децата е забранено! На всички! Не само на учителите, не само на симпатичните с външния си вид, не само на мен, но и на вас!
НЕ БИВА ДА ПРАВИТЕ ТАКИВА "ГРЕШКИ", georgimet! Иначе бъдете какъвто си пожелаете. ВЕЧЕ имате избор. Но при демокрацията за разлика от диктатурата, пък била тя и на пролетариата, има нещо по-важно от това да направите Избор. При Демокрацията носите Отговорност пред народа си за последствията от Вашия избор!
цитирай
13. dobronameren - уважаема rummi
29.03.2013 12:46
Докато пишех моя отговор до georgimet (под номер 18), вие сте ми изпратили своя коментар (под номер 17). Нямаше да обърна внимание, ако не беше странното, а всъщност закономерно, съвпадение между моите и вашите мисли. Вие завършвате с отговорността за направения избор, аз също. Това е демократично. И е много хубаво, че именно това ни вълнува - и вас, и мен.
Аз нося отговорност за моите думи. Написал съм откъде и какво съм прочел или видял и защо съм му хванал вяра или не. А вие продължавате да правите същата грешка - да пишете общо! В коментара си, rummi, не сте написали в какво не съм информиран, а ме обвинявате. Просто така - общо. Защо, така бе, Миме?
цитирай
14. rummi - нищо общо ли?
01.04.2013 14:32
по закономерна случайност познавам Анна Колчакова и се учудвам как някой, в конкретния случай Вие, пише неща, които нямат нищо общо с истината. за конкретен човек с конкретна биография. "не само едно куче се казва Шаро", твърди народната мъдрост, съвсем не без основание.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1873332
Постинги: 669
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031