Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2017 12:58 - "ИНДИЙСКАТА" ФИРМА-ФЮЧЪР ЕНЕРДЖИ ЩЕ КУПУВА ЧЕЗ?! АЙДЕ ДЕ! НЕ ЗНАЕХ ЧЕ СЪМ ИНДИЕЦ! :))))))
Автор: chavdar01 Категория: Политика   
Прочетен: 1607 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 15.11.2017 16:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Най-новата сделка на витрината Основателят на лидера в хладилните инсталации "Магнум 7" Валентин Христов успешно продаде 80% на австрийската Hauser. Мария Иванова


image

От около пет години Валентин Христов насочва вниманието си и към търговията с електроенергия

© Надежда Чипева
За 2015 г. приходите на "Магнум 7" са над 18 млн. лв.

Според тълковния речник "магнум" е пистолет, проектиран да изстрелва патрони, които са по-мощни, отколкото калибърът на оръжието предполага. В това определение донякъде се вписва и компанията за хладилни инсталации "Магнум 7". Родена в началния период след демократичните промени, тя повече от 20 години е лидер в сектора си в България, като освен това работи и по множество проекти извън страната. Международната връзка отскоро е още по-силна, след като в началото на 2016 г. дружеството намира нов стратегически партньор в лицето на австрийската Hauser, която придобива 80% от капитала й. А тъй като новият собственик няма други мощности в Югоизточна Европа, българският бизнес може да се окаже в основата на регионалната му експанзия.
Да търсиш възможностите.
В основата на "Магнум 7" стои Валентин Христов, който спокойно може да бъде определен като сериен предприемач. Сред начинанията му в миналото са минералната вода "Банкя" и компанията за дигитален широколентов печат "Типо принт", а най-новата посока, в която през последните години насочва вниманието си, е търговията с електроенергия, където работи с компанията си "Фючър енерджи".

"Човек трябва да поглежда отстрани нещата, да вижда пазарните ниши и да започва да работи", казва Христов. Една такава появила се възможност е и причината да влезе в хладилния бизнес, макар и по образование да е машинен инженер. В първите години след демократичните промени (1993-1994 г.) влязлата наскоро в България верига бензиностанции Shell търси партньор, който да организира доставката, монтажа и поддръжката на хладилните инсталации и на други инсталации в магазините им. "Направих екипите и инвестирах в организация, което е най-важното във всеки един бизнес. Така отговорих на очакванията на тези клиенти и започнах постепенно с хладилните инсталации", обяснява Христов. Следващият клиент е веригата за търговия с хранителни стоки на едро и дребно Metro. Оттам колелото се завърта и днес "Магнум 7" работи на практика с почти всички големи хранителни вериги и вериги бензиностанции в страната, като освен хладилни системи и витрини доставя и т.нар. неутрално оборудване – стелажи за храни, които не изискват съхранение при по-ниски температури и за нехранителни стоки, както и конвектомати. Приходите за миналата година са над 18 млн. лв., при малко под 14 млн. лв. за 2014 г.

Колко е важно да бъдеш организиран

Съществен момент от философията на мениджъра е важността на инвестициите в технологии за организацията на бизнеса. По думите му компанията му е единствената в хладилния бранш, която е инвестирала в ERP система за управление на ресурсите – такива предприемачът прилага и в другите си бизнес начинания. Това според него допринася и за изграждането на доверието на клиентите, макар и услугите на "Магнум 7" да не са най-евтините. Извън неговото дружество останалите играчи на пазара са предимно компании от семеен тип с доста по-малки екипи от служители и в много по-голяма степен зависими от субективните решения на собствениците и мениджърите си.

Междувременно "Магнум 7" има над 100 служители, които, освен че преминават през специални обучения, всяка година са подлагани и на изпити за уменията им. "Една от причините голяма част от нашите клиенти да се доверяват на нас е, защото гарантираме това, че хората отиват на обектите със съответните умения и качествени инструменти", изтъква собственикът на компанията.

Организацията на работата също е подчинена на мисълта за клиента. "Ние трябва да ходим при клиентите, а не те да идват при нас", смята Христов. Ето защо 15-те сервизни центъра, с които дружеството разполага в страната, работят на т.нар. от него принцип a man – a van, като при повикване от страна на клиента служителите ни отиват на място на обекта за отстраняване на повредите, вместо клиентите да носят хладилното си оборудване, което в много случаи е трудно за превоз, до сервизния център.

Извън сервиза и поддръжката компанията работи с клиентите си и по внедряването на нови екологично чисти технологии, разработени от международните им централи и от други външни партньори. "Използваме нови технологии в охлаждането на магазините, които са много по-икономически изгодни от гледна точка енергоемкост – чрез тях т.нар. отпадна топлина се връща обратно в магазина и подгрява помещението или пък водата, която се използва в обекта", обяснява предприемачът.











Гласувай:
4



1. lilienschwager - Ти си преди всичко
12.11.2017 17:19
Перко Наумов! :- )
цитирай
2. chavdar01 - ДО 1. lilienschwager - Ти си преди всичко
12.11.2017 19:54
lilienschwager написа:
Перко Наумов! :- )

ТРОЛЧО-О-О-О,Я МИ ВРЪТНИ ЕДНА СФИРКА НА ПРИМОЦИЯ!!! :))))))
цитирай
3. milady - тъзз луда е баба карамелла, 65г. 1,80, 110 кила, но за сфирки без пари..става...
12.11.2017 22:32
karamello, отивай на психо и сините хапчета, по 3 п. на ден, вечер 2..

Последни 20 регистрирани посетителя

21:24 - lilienschwager
20:45 - troina
20:39 - lilienschwager
13:32 - lilienschwager
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chavdar01
Категория: Политика
Прочетен: 3963530
Постинги: 2607
Коментари: 5561
Гласове: 4831
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031