Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2017 22:01 - СБОГОМ, КРИСТИЯН!
Автор: planinitenabulgaria Категория: Туризъм   
Прочетен: 1697 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

                                  СБОГОМ,  КРИСТИЯН!

     Този случай ме трогна. Една от причините е красотата на този възлюбен от мен регион на Родопа. Години го разучавах. Аз изказах предположение какъв би могъл да бъде края на момчето, след като видях родителите му. Познато ми е Триградско, то е заградено от три страни със скали, дали името му и сега пред очите ми е точно скалата, която показват по телевицията. Аз я описах в постинга си. Някога по нея е минавал старият път от Триград, Жребчево, Водни пад и Кестен към с. Ягодина и от него за възловото място Тешел. Горе пътеката е толкова страшна, макар да има тесен римски път, че някога е имало водач за животните и за хората, които са се панирали на пътеката над скалата, от където се е хвърлило момчето.

    Познавайки манталитета на помаците, същият като този на турците, аз знаех, че момчето няма да може да погледне след тази постъпка в очите родителите си. И предположих, че се е хвърлило в Харлогата. Тя се нариича Дяволското гърло, защото каквото и да попадне в нея, не излиза долу при изтичалото на подземното езеро. В състояние на амок, момчето е избрало да се хвърли от страховитата скала. Аллах да му прости за това, че посегна на живота си, за причинените страдания на туристите, те вече му простиха. И да даде сили на родителите му да преживеят тази страшна загуба…
   Сбогом, Кристиян!




Гласувай:
6



1. merlin68 - Да, мисля, че си прав, по тези места ...
23.07.2017 23:00
Да, мисля, че си прав, по тези места са запазени старите традиции и морал. За съжаление се начетох на обидни коментари от хора отдавна забравили що са човешките ценности.
цитирай
2. syrmaepon - На фона на престъпници, които нагло ...
24.07.2017 10:04
На фона на престъпници, които нагло се крият от правосъдието, това момче сигурно ще остане неразбрано, но кой светец е бил разбиран...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12182595
Постинги: 4544
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031