Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
05.08.2021 07:58 - Обграждайки се
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 3516 Коментари: 21 Гласове:
-16

Последна промяна: 05.08.2021 16:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
Хората, които ме мразят – завиждат, защото съм Себе си,
злобеят, защото не могат да са като мен,
но все някога ме приемат, защото не могат да ме игнорират от ума и сърцето си.

Обграждайки се с огън ставам невредима.
Обграждайки се с любов ставам хармонична.
Обграждайки се с вода ставам красива.
Обграждайки се с приятели ставам споделена.
Обграждайки се с вълшебни романтици оставам вечно влюбена.
Обграждайки се с мистици ставам мъдра.



Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - ...нямаме лични отношения с вас,и това, не е Лична обител..
05.08.2021 08:10
колежке Дела Рай..а Обществена Трибуна..
не чувам от Вас, за съжаление..за никакви важни ,текуши
и спорни проблеми, които, биха били Интерес,за широката общественост
за други цели,си има..и други начини за самоРеклама...
...затова, ще пледирам и пред администрацията..

днес съм поставила въпроса и в моя блог...
ако имате желание )
аз съм Юлия..
цитирай
2. wonder - . . . нямаме лични отношения с вас, и ...
05.08.2021 08:30
notfun написа:
...нямаме лични отношения с вас,и това, не е Лична обител..
колежке Дела Рай..а Обществена Трибуна..
не чувам от Вас, за съжаление..за никакви важни ,текуши
и спорни проблеми, които, биха били Интерес,за широката общественост
за други цели,си има..и други начини за самоРеклама...
...затова, ще пледирам и пред администрацията..

днес съм поставила въпроса и в моя блог...
ако имате желание )
аз съм Юлия..

И слава Богу, че "...нямаме лични отношения с вас"! ;)))
Това е лична обител, респ. личният ми Творчески блог.
Очевидно ти е непонятна разликата между блог и форум. Що не се изнесеш от тук? Много хора ще зарадваш. Ама ти откъде да знаеш какво е да радваш другите. Блогът е място за лична, още по-прекрасно ако е Творческа изява.
И съвсем не е това, за което го ползваш ти Юлия - интриги, тиражиране на лъжи, клюки, обиди на непознати хора и копи-пейст като тюрлю-гювеч по всякакви теми, повечето ти невнятни.
Нищо не разбираш от поезия, така че... аривидерчи! :)))
цитирай
3. wonder - Трия те, поради безмисленостите в ...
05.08.2021 08:52
Трия те, поради безмисленостите в неграмотните ти коментари. Повече не досаждай!
Пускайки дори 1 твой коментар, трябва да го отразиш като добронамерено внимание от моя страна.
цитирай
4. wonder - И Юлия псевдонимът ми, който е ан...
05.08.2021 09:02
И Юлия псевдонимът ми, който е анаграма на истинското ми име е Дела РаИ, без "й".
Ти ми лепна чужда автобиография, а една буква не можеш да запомниш от името.

"Аз минах много пътища по тая пръст.
Научих много мъдрости.
Но досега не съм открил
ни по-добра, ни по-дълбока мъдрост
от мъдростта да бъдем нежни!"
цитирай
5. planinitenabulgaria - Идиотите тормозят творците за да прекършат творческото им вдъхновение. От завист.
05.08.2021 09:04
Ако ги попиташ защо сторват това отговор ще получиш колкото от пора, ако го попиташ защо смърди.
Те няма да спрат! Не се съобразявай с тях придвижвайки се по земния си път на естесвеното си Божие употребление, Дела.
цитирай
6. wonder - Идиотите тормозят творците за да ...
05.08.2021 09:06
planinitenabulgaria написа:
Идиотите тормозят творците за да прекършат творческото им вдъхновение. От завист.
Ако ги попиташ защо сторват това отговор ще получиш колкото от пора, ако го попиташ защо смърди.
Те няма да спрат! Не се съобразявай с тях придвижвайки се по земния си път на естесвеното си Божие употребление, Дела.

Напълно си прав!
Всеки сам избира Пътя си и проявленията, призванията и обогатява Чувствопознанието си спрямо духовната си еволюция.
цитирай
7. tonsun - Обграждам се със Светлина, защото ...
05.08.2021 09:34
Обграждам се със Светлина, защото Мрака дебне отвред.
Обграждам се с Усмивки, за да пирува Душата ми.
Обграждам се със Смях, за да преминавам през трудностите по-леко.
Обграждам се с Добронамерени хора, за да се уча на Добро.
Обграждам се със Свят, който сам сътворявам, за да направя онзи, другия по-поносим.

Казах ти... Като слон в стъкларски магазин;):)))))))
цитирай
8. wonder - Обграждам се със Светлина, защото ...
05.08.2021 10:03
tonsun написа:
Обграждам се със Светлина, защото Мрака дебне отвред.
Обграждам се с Усмивки, за да пирува Душата ми.
Обграждам се със Смях, за да преминавам през трудностите по-леко.
Обграждам се с Добронамерени хора, за да се уча на Добро.
Обграждам се със Свят, който сам сътворявам, за да направя онзи, другия по-поносим.

Казах ти... Като слон в стъкларски магазин;):)))))))

Чудесно е!

Обграждам се с безусловна любов, защото вярвам, че тя е Агапе.
Обграждам се с честни хора, защото истината ми е кредо.
Обграждам се с талантливи хора, защото истински талантливите са ми по сърце.
Обграждам се с добронамерени човеци, защото те са от моя Грозд.
Обграждам се с щастливи хора, защото те знаят ценността на живота.
Обграждам се с природа и чедата `и, защото тя е катарзис, святост и виделина.
цитирай
9. mt46 - Поздрав!
05.08.2021 11:58
Добре е, че се обграждаш положително... :)
цитирай
10. monaliza121 - Обграждайки се с вода...
05.08.2021 15:35
ставаш красива.
Нека да остана в Грозда въпреки забележката!
"Балансирана" според мен е грозно клише!
цитирай
11. wonder - morskipesni
05.08.2021 15:59
Морскиврясъци, трия без да ти чета ЛС-тата, защото съм убедена, че са профански.
Пиши си с полигор - твоето алтерего. Може да срещнеш взаимност там. ;)))
цитирай
12. wonder - Обграждайки се с вода. . . ставаш ...
05.08.2021 16:01
monaliza121 написа:
Обграждайки се с вода...ставаш красива.
Нека да остана в Грозда въпреки забележката!
"Балансирана" според мен е грозно клише!

Така е - Водата е Красота - вътрешна и външна.
Клише е балансът и няма как да не останеш в грозда. ;)))
Може би да го заменя с думата Равновесие - важна ми е... нали съм напред с Емоциото и владея всички противоположности и то като спонтанна реакция. ;)))

PS Все пак истината е, че ставам красива. Благодаря! :)))
цитирай
13. wonder - Поздрав! Добре е, че се обграждаш ...
05.08.2021 16:05
mt46 написа:
Поздрав!
Добре е, че се обграждаш положително... :)

Обграждай се и ти!
Няма сила, която да спре светлинното израстване в Добродетелта, цъфтежа в мъдростта и осияването в любовта.
цитирай
14. wonder - Полигоре, щастлив ли си?
05.08.2021 16:12
16:09 - blackperforator
16:08 - blackperforator
14:36 - pompadurmisana
13:40 - morskipesni
leonepidal2
theshitleon3
и останалите 200-300 рега, които активираш само, за да пишеш минуси, това носи ли ти радост?
цитирай
15. planinitenabulgaria - Дали по-подходящото място за тази персона не е психиатрична клиника
05.08.2021 18:54
wonder написа:
16:09 - blackperforator
16:08 - blackperforator
14:36 - pompadurmisana
13:40 - morskipesni
leonepidal2
theshitleon3
и останалите 200-300 рега, които активираш само, за да пишеш минуси, това носи ли ти радост?


вместо "изяви" в блога?
цитирай
16. wonder - Дали по-подходящото място за тази ...
05.08.2021 18:57
planinitenabulgaria написа:
Дали по-подходящото място за тази персона не е психиатрична клиника
wonder написа:
16:09 - blackperforator
16:08 - blackperforator
14:36 - pompadurmisana
13:40 - morskipesni
leonepidal2
theshitleon3
и останалите 200-300 рега, които активираш само, за да пишеш минуси, това носи ли ти радост?


вместо "изяви" в блога?

Очевидно и там не го искат вече. Изгонен от всички поетични сайтове в България, разцъфтя като най-противния блогов плевел тук.
цитирай
17. wonder - Мисана, съжалявам, но поради донос ...
05.08.2021 18:59
Мисана, съжалявам, но поради донос на гастърбайтерката или някоя от подлогите `и, ти изтриха коментара, както и моя доброжелателен отговор!
цитирай
18. missana - Нищо, че са го изтрили, Уондър. Простено да им е.
06.08.2021 08:53
Коментарът ми могат да изтрият, но не могат да изтрият светлината, която носиш и която се излъчва от творчеството ти. Черната завист остава изцяло за сметка на хулителите ти. Те са всеизвестни и всички, които са обективни в този сайт са ги класирали, където им е мястото. Забележи, че тях никой не ги коментира, колкото и да се напъват. Плачи им се на горките и затова са стигнали до жалкото положение да се коментират сами от множеството си никове и от психиатрията!
цитирай
19. wonder - Нищо, че са го изтрили, Уондър. Простено да им е.
06.08.2021 09:16
missana написа:
Коментарът ми могат да изтрият, но не могат да изтрият светлината, която носиш и която се излъчва от творчеството ти. Черната завист остава изцяло за сметка на хулителите ти. Те са всеизвестни и всички, които са обективни в този сайт са ги класирали, където им е мястото. Забележи, че тях никой не ги коментира, колкото и да се напъват. Плачи им се на горките и затова са стигнали до жалкото положение да се коментират сами от множеството си никове и от психиатрията!

Да, жалки креатури, които трябва да търпим.
Рано или късно ефира ще ги изчисти.
Но... Господ забавя, но не забравя!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15165852
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194024
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031