Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2015 22:31 - ЕТО ДОКЪДЕ НИ ВОДИ ТОЛЕРАСТИЯТА!!! ТИЯ НЕ СА БЕЖАНЦИ И ВИЖТЕ ГИ!!! А БЕЖАНЦИТЕ СЛЕД 20 ГОДИНИ???
Автор: chavdar01 Категория: Политика   
Прочетен: 1417 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Е, НЕ!!!! МЕСТАН, НЕ СЕ ГАВРИ НА ТУРСКИ С „КОЙ УШИ БАЙРЯКА“!!! ДПС ПОВТАРЯТ „КОЧАН“ И НАЛИВАТ УМИШЛЕНО НА ГЕРБ!

image
ДПС се изгаври с една от най-храбрите песни на България - за Райна Попгеоргиева  и откри кампанията си с цигански отвратителен оркестър, който пее и свири като маане „Кой уши байряка, кой му тури знака“.

Песента за Райна Попгеоргиева на всичкото отгоре СЕ ПЕЕ НА ТУРСКИ ЕЗИК!!! И дебелакът Камен Костадинов си тропа с късите пръстчета, а Лютви Местан я пее на турски!
Идвате ми в повече, мазни типове! Това е „моята“ песен и съм особено чувствителна към нея, а съм сигурна, че и всички българи ще са потресени, виждайки тази гавра.
Ето, насладете се на турския вариант на „Кой уши байряка“!

Нищо чудно така за пореден път ДПС УМИШЛЕНО, КАКТО ГО Е ПРАВЕЛА ВЕЧЕ, да произвежда НАРОЧНО подобен гаф, за да „снижи“ вота си и да го „прехвърли“ върху … онзи, с когото се ближат под шлифера, ГЕРБ Бойко Борисов./АФЕРА/




Гласувай:
7



1. bgman13 - Тия номера съм ги слушал в турските ...
28.09.2015 10:22
Тия номера съм ги слушал в турските сериали (налага ми се да ги слушам, понеже поркай мене има някои жени, дето не пропускат и серийка). Та в турските сериали съм слушал същото потурчване, за което говориш на Ода на радостта (което много ми хареса, защото вещае потурчване и на Германците), и струва ми се на музиката от Едно време на запад и много други неща. За първи път обаче чух подобно извращение от Слави Трифонов, който осра яко Дете на времето на Диип Пърпъл. Фактически Слави вкара цигански елемент и поциганчи Пърпъл. А след известно време един ми рече, като чу на моя касета оргиналната песен, че тая песен е същата като на Слави Трифонов. Така че всичко си е наред.
цитирай
2. chavdar01 - ДО 1. bgman13
28.09.2015 21:37
bgman13 написа:
Тия номера съм ги слушал в турските сериали (налага ми се да ги слушам, понеже поркай мене има някои жени, дето не пропускат и серийка). Та в турските сериали съм слушал същото потурчване, за което говориш на Ода на радостта (което много ми хареса, защото вещае потурчване и на Германците), и струва ми се на музиката от Едно време на запад и много други неща. За първи път обаче чух подобно извращение от Слави Трифонов, който осра яко Дете на времето на Диип Пърпъл. Фактически Слави вкара цигански елемент и поциганчи Пърпъл. А след известно време един ми рече, като чу на моя касета оргиналната песен, че тая песен е същата като на Слави Трифонов. Така че всичко си е наред.


ЗА СЪЖАЛЕНИЕ НЕ СЪМ СИГУРЕН ЧЕ ВСИЧКО СИ Е НАРЕД!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chavdar01
Категория: Политика
Прочетен: 3991441
Постинги: 2607
Коментари: 5561
Гласове: 4831
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930