Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2015 16:35 - Е-Е-ЕХ ИЗБОРИ,ИЗБОРИ!!!
Автор: chavdar01 Категория: Политика   
Прочетен: 563 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПАК СА ВИ ЕМНАЛИ ПОЛИТИОДИОТИТЕ! ДА ВИ ПРИПОМНЯ ЗА КАКВО ЩЕ ГЛАСУВАТЕ.

image

Здравей, електорат!
Наближават избори и гледам, че пак са ви емнали политидиотите!
Затова, да ви припомня за какво ще гласувате:
- Aло, Иван Петров?
- Да, кажете?
- От НАП се обаждаме. Не сте си платил данъка.
- Как разбрахте?
- Това ни е работата.
- Та кой ви плаща за подобна работа?
- Вие. С данъка си.
- Ъ? Аз ви плащам да ме следите дали ви плащам?
- Точно така.
- Защо да ви плащам тогава?
- Защото в противен случай ще Ви пратим полиция да Ви отведе в затвора!
- Кой им плаща за това?
- Вие. С данъка си.
- Ъ!? Да видим дали правилно съм разбрал – аз ви плащам заплата, за да ме следите дали ви плащам заплата. Плащам и заплата на полицията и на затвора, за да ме приберат, ако не плащам вашата и тяхната заплата?!?!
- Точно така. Това се нарича „държава“. Не можем без нея.
- Искате да кажете, че ВИЕ не можете без нея, тоест без мен, защото аз мога без вас!
- Всички не можем без нея. Всеки си има права и задължения и когато някой не си изпълнява задълженията, друг следи за това. Ето, ние Ви се обадихме, за да си платите данъка. Ако ние не си изпълняваме задълженията, Ваш дълг е да ни се обадите и да изисквате да си ги свършим.
- Ако не следите дали си плащам данъка, тоест дали ви плащам заплатата, аз трябва да изискам от вас да си свършите работата – тоест да ми се обадите да си платя данъка, тоест да ви платя заплатата, за да можете да следите дали ви плащам заплатата?
- Точно така. Така функционира системата.
- Та кой би измислил толкова безумна система?
- Ами всички заедно сме я измислили – Вие, ние, полицаите и затвора. Това се нарича „демокрация“.
- Тоест, ние четиримата сме решили аз да плащам заплатата на вас тримата, за да ме следите и санкционирате, ако не го правя?
- Точно така.
- Но аз съм против това.
- Тези неща ги решаваме заедно – живеем в държава и в демокрация. Ние сме трима. Повече от Вас сме и затова плащай и не мрънкай!
Платих си! Сега е ваш ред!

image
Иван Петров
Адвокат, прокурор на столична апелативна прокуратура /1998 -2005/




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chavdar01
Категория: Политика
Прочетен: 3965451
Постинги: 2607
Коментари: 5561
Гласове: 4831
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031