Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2016 21:00 - РАЗТЪРСТВАЩАТА ИСТИНА ЗА ЖИВОТА НА БЪЛГАРСКИТЕ МУЗИКАНТИ ПРЕЗ ПОГЛЕДА НА ПОЧИНАЛИЯТ ВАСКО ПАРМАКОВ.(ОРКЕСТЪР БЕЗ ИМЕ-2)
Автор: chavdar01 Категория: Политика   
Прочетен: 979 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 22.05.2016 21:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
РАЗТЪРСВАЩО! Починалият Васко Пармаков: Убиха ни. Или пък ние се убихме, щото не сме Калев, Радков или Трифонов!

image Разтърсваща "дисекция" на живота в родината ни направи починалият вчера джазмен Васко Пармаков. Гневните му думи са написани на страницата му във Фейсбук на 23 март - само два месеца преди внезапната кончина на музиканта. 

 

Ето какво написа той: 
"Значи сега ще кажа нещо. Изпитвам нужда да го кажа. Някой приятели ми казват; - защо ги пишеш тези неща във ФБ? Четат те хора, които не познаваш, а и те теб...........................Дреме ми.

 Почти не ми останаха вече живи роднини. Искам да се изприкажа. Какво пък толкова. Какво има да губи човек в сегашните лайняни времена.

 Преди 7 години припаднах на улицата. Бях в Пирогов. Откриха ми тотално скапан чер дроб и панкреас. Стегнах се. Спрях да пия и да пуша. Така. Гадно беше. Винаги съм фиркал и пушил. Както и да е.

 На кой да го кажа????????????????

 Вършех си работата. Пътувах - у нас и в чужбина. Давах всичко от себе си. Парите никога не достигаха.

 Доживях до унижения. Милости и помощи.......Както и да е. Това си е моя дувар. Ше си пиша каквото си искам.

 Мама е единствения ми жив роднина. Тя иска да съм тачен, богат и успешен. Опитвам се да се правя на такъв.

 Коства ми небивали усилия. Всъщност е съвсем друго.

 Майната му.

 После си счупих крак. Правиха ми операция. 3000 лева. Намерих ги. Пътувахме с Ицко Финци. В Германия. В Америка. Аз - с патерици.

 В стрес.

 В паника.

 Правихме концерти. Парите пак не стигаха.

 Опитвах се да се правя на успешен. С много зор.

 Задлъжнях в сметки и борчове. Добри приятели ми помагаха, доколкото могат. Навикваха ни разни мутри по заведения. Искаха да ни трошат пианото по главите.

 Крепях се. Бачках. Не виждам защо да не го кажа. Пука ми.........После настана безработица. За всички хора от гилдията. Седиш. Чудиш се какво да правиш. Някакви хора ти пишат - вземи се в ръце. Ми как??????????????

 Като няма...............Почнах пак да си попийвам. Да олекне.

 Мама ми е помагала с пари. От мизерната си пенсия. Дотам стигнахме. Леко ли е? Обиждали са ни. Унижавали. Всичко боли. Ръцете се схващат. Гърба. Кръста. Бичиме някак си. Не се оплаквам. Колкото - толкова.

 Както и да е..........Апартамента ми ще остане за сина ми Петър. Той е чудесно момче.

 Изпитвах нужда да ги кажа тези неща. Защо? Защото вече нямам живи роднини. Почти. Утре ще дойде мама. Да ми помогне да почистим. Тя е на 85. Крепи се и действа. Аз съм на 220. Не се крепя.

 Убиха ни. Или пък ние се убихме, щото не сме Калев, Радков или Трифонов.......

 Пак ще ме питат - защо ги споделяш тези неща? А защо не. Това си е моята стена. Квот ми кеф - това ще правя."

P.S.
ПОЧТИ ВСИЧКИ МУЗИКАНТИ КОИТО НЕ СМЕ ОЩЕ ПЕНСИОНЕРИ СМЕ ПОСТАВЕНИ В ТАЗИ СИТУАЦИЯ,А ПЕНСИОНИРАНИТЕ МУЗИКАНТИ СА ОЩЕ ПО-ЗЛЕ И ОТ НАС!!!
САМИЯТ АЗ ВЕЧЕ 10 ГОДИНИ НЕ СЪМ СВИРИЛ ПРЕД ПУБЛИКА!
СВИРЯ САМО ЗА СЕБЕ СИ!
МНОГО Е ЖАЛКА КАРТИНАТА ОТ ГЛЕДНА ТОЧКА НА МУЗИКАТА!!!
ДЪРЖАВА БЕЗ ИЗКУСТВО И КУЛТУРА Е СЛЯПА И ГЛУХА!!!














Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chavdar01
Категория: Политика
Прочетен: 3963418
Постинги: 2607
Коментари: 5561
Гласове: 4831
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031