Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2019 18:46 - Как „Америка за България " затрива България ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 4746 Коментари: 32 Гласове:
8

Последна промяна: 04.11.2019 21:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                             ... СОРОС НА ВЪЖЕТО

„Господин президент, Ваше Светейшество, братя  и сестри,

Когато преди 16 години започвахме своята работа и се нарекохме пред света и пред Бога "русофили", не знаехме, че ще имаме такива сериозни успехи. Така че аз благодаря на първо място от името на своята организация, която има 240 подразделения, над 35 хиляди организирани членове,  ежедневно, и даже в този момент, 258 кабинета за изучаване на руски език в детските градини, грижим се за стотици паметници, отбелязваме кръгли годишнини, издаваме книги, в нашите фестивали и конкурси участват десетки хиляди деца и още много, много мероприятия, за които няма да разказвам сега.

"Когато преди 16 години започвахме, първото допитване показа 8% русофили в България. Сега русофилите са 82%", похвали се той със заслугите си.

 https://faktor.bg/bg/articles/novini-balgariya-n-malinov-v-kremal-ot-8-napravihme-82-ot-balgarite-rusofili

                                      БЪЛГАРИН, ТА ЧАК ПРАЩИ ОТ ВСЯКЪДЕ



Гласувай:
8



1. nikikm - Проклятието
04.11.2019 18:56
на България е ЧУЖДОПОКЛОНСТВОТО! А България е създала Европа и е МАЙКА на вси европейски народи! Не ние, ТЕ НАМ, дължат благодарност и почит! Това е приятелю,другото са световни клишета,независимо откъде идват! Изправи се,не се огъвай по различните посоки на света и БЪДИ БЪЛГАРИН! САМО БЪЛГАРИН! Ник.
цитирай
2. starforlife - Радо, здраво. Пиша аз, а не Корти, която гледам разказала играта на Чернопръцко от онзи ден.
04.11.2019 19:19
Включвам се съвсем набързо с реплика към nikikm, която обече по принцип ще е и по темата на постинга.

Nikikm... Пич... Точно ти пусна обикновени клишета в коментара си и според мен дори не разбираш смисъла на постинга и какво иска да каже с него Радо.
Дори и да е вярно, че цяла Европа произлязла от нас, а то НЕ Е - какво от това и не е ли жалко, а твоето клише дори смешно с безсмисления си патетизъм?
Европа си е Европа и тя на година с 10 да върви назад, а ние с 10 напред, още век няма да я стигнем. И основната и почти единствена вина за това (ни положение) е в това, че почти половин век бяхме откъснати от нея, а за това пък знаем кой е виновен.
Така, че - стига празни приказки, пич. На никого никога и с нищо не са помогнали. И точно това е най-големият проблем на българина - че е по празните приказки. И отново знаем кой привнесе това в манталитета на тези, които слава Богу... колкото и грозно и нечовешко да звучи... са към своя летален край.
България ще започне да се оправя по-видимо след още 15-20 години. Тогава, когато основно червените идиоти вече ги няма и сегашните млади и необременени, а още повече реално образовани и с трезв поглед към заобикалящия ни свят, са вече на отговорните позиции (и не само) в държавата ни.
Толкова е просто...
цитирай
3. eva666 - :-)) така ли казал....82%...матрьошки??
04.11.2019 19:56
да се пооплача и аз, момчета...

значи, усеща се в сайта..
19:52
някаква зле прикрита, и трудно контролирана..омраза, безсилие, и бяссс
у червените матрьошки, по късно,ще ви дам да видите..и Бай €конома,
как се е разпенил при Блеки, който сравнение с него е един Кавалер!
..Все пак ,аз съм Дама, гн Скрудж, нишо, че не съм Червена Чума...
и никога не съм била, омаскарена с няква пръднала боя/ ти го каза
а за разведените булки, поискай извинение, защото тук падна и под...коня си
на мен не ми пука.Аз никога не съм била сноб, аз съм Воин, и затова
умираш от ярост и мъка...
/сигур си латентен Емпот..нт..сигурноо, аз рядко греша,нали съм гл Санитарка
особено , с мъжете...така сте сладки и ...прозрачни..
поздрави на всички..
цитирай
4. getmans1 - на България е ЧУЖДОПОКЛОНСТВОТО! А ...
04.11.2019 20:04
nikikm написа:
на България е ЧУЖДОПОКЛОНСТВОТО! А България е създала Европа и е МАЙКА на вси европейски народи! Не ние, ТЕ НАМ, дължат благодарност и почит! Това е приятелю,другото са световни клишета,независимо откъде идват! Изправи се,не се огъвай по различните посоки на света и БЪДИ БЪЛГАРИН! САМО БЪЛГАРИН! Ник.


... Точно за такъв българин се смятам ... 37, толкова години от онова 45-годищно социалистическо „благоденствие„ преживях и сега мисля, че вече сме си на мястото ... нашата си Европа не, онази на североизток, където уж „братята ни доунищожиха предците ни ...претопиха ги, а и сега все още при разкопки пластовете с артефакти от него време отиват за насипи.
цитирай
5. getmans1 - Включвам се съвсем набързо с реп...
04.11.2019 20:22
starforlife написа:
Включвам се съвсем набързо с реплика към nikikm, която обече по принцип ще е и по темата на постинга.
.....
И отново знаем кой привнесе това в манталитета на тези, които слава Богу... колкото и грозно и нечовешко да звучи... са към своя летален край.
България ще започне да се оправя по-видимо след още 15-20 години. Тогава, когато основно червените идиоти вече ги няма и сегашните млади и необременени, а още повече реално образовани и с трезв поглед към заобикалящия ни свят, са вече на отговорните позиции (и не само) в държавата ни.
Толкова е просто...


... Здравей СТАР, много добре знаеш моето мнение по въпроса какво повече да кажа освен, че този откровен дебил няма как да го приемам за българин.
цитирай
6. getmans1 - . . . Ех, тази женска суета. . . Я, ела ...
04.11.2019 20:29
... Ех, тази женска суета ... Я, ела пиленце при батко, батко ще те утеши ... хахахах
ВИДЯ ЛИ как ЧеПърдалото интриганства, че уж онова МУШ било за тебе ... хахаха ... винаги е смешно когато ЕДНО НИЩО се пъне да саже НЕЩО амо то излиза пак НИЩО.

eva666 написа:
да се пооплача и аз, момчета...

значи, усеща се в сайта..
19:52
някаква зле прикрита, и трудно контролирана..омраза, безсилие, и бяссс
у червените матрьошки, по късно,ще ви дам да видите..и Бай €конома,
как се е разпенил при Блеки, който сравнение с него е един Кавалер!
..Все пак ,аз съм Дама, гн Скрудж, нишо, че не съм Червена Чума...
и никога не съм била, омаскарена с няква пръднала боя/ ти го каза
а за разведените булки, поискай извинение, защото тук падна и под...коня си
на мен не ми пука.Аз никога не съм била сноб, аз съм Воин, и затова
умираш от ярост и мъка...
/сигур си латентен Емпот..нт..сигурноо, аз рядко греша,нали съм гл Санитарка
особено , с мъжете...така сте сладки и ...прозрачни..
поздрави на всички..

цитирай
7. cortana - :)
04.11.2019 20:35
getmans1 написа:
... Ех, тази женска суета ... Я, ела пиленце при батко, батко ще те утеши ... хахахах
ВИДЯ ЛИ как ЧеПърдалото интриганства, че уж онова МУШ било за тебе ... хахаха ... винаги е смешно когато ЕДНО НИЩО се пъне да саже НЕЩО амо то излиза пак НИЩО.

Такива са те, ПОДМОЛНИ ИНТРИГАНТИ!!
С една дума: МИЖИТУРКИ! :):):) 'Мъже' в потурки. Но иначе не заради тях, а заради други били напускали хората от тук.
И не си прав, Гети, че е нищо. Л.ЙНО е. :):):)
цитирай
8. cortana - Понеже прочетох коментарите при Кофичко-Чернопръцко..... Кръсница съм му и за двете, не забравяйте!! :):)) Та на Юлия да окажа помощ за оформен отговор. :):)))
04.11.2019 20:40
theeconomist написа:
АЗ имам джип и го показах на снимки
Снимки? Г-чо икономистчо, всеки може да покаже снимки, но да не е неговият джип, нали? :):) Но при вас е все така: когато другите покажат нещо такова, е лъжа, съседски джип в случая. А когато вие, е истина. И то неоспорима според вас. И кой казвате е тогава комплексарят?

theeconomist написа:
Ти си по - елементарна, от елементарна частица.Самочувствието ти се държи на копи - пейст от сайтовете.
А защо Вие да не сте по-елементарен от изпражнението на елементарната частица да речем? :):):)) И си оправете правописа, казах Ви го вече. :):) А Вашето самочувствие защо да не се дължи на Интернет и да е факт само в блогбеге? Тук можете да се представяте за какъвто не сте и да коткате около Вас глупаци, които да се опитват да го валидират. Това не означава, че сте това, за което се представяте, нали? :):)

theeconomist написа:
"дама"? ти си "мадама".............. Нотр Дам дьо пърди....:-))))
Виж си просташкият език - ще ми говориш за култура.
Аз съм всичко, което ти не си и не съм "гасарбайтер" и изкарвам парите си с акъл за разлика от теб!
Икономист? А защо Вие да не сте един обикновен блогопублицист-патетист? :):):))) Дон Жоан дьо без мъ.дИ :)))) :):):))), който може да говори каквото си иска тук как си изкарва парите, но това да не е точно така? Естествено, вие от компанийката ви сте все вървежни, а останалите разнасяме цукалата. :):) И пак Ви казвам да си видите правописа. Особено за пълния член. Но то понеже явно въпрос на липси, та все Ви влече към пълен. :):))) :):)
:):):)))))) :):):))
цитирай
9. eva666 - корти, я му покажи, как се пише гаС.арбайтер, на немски,ако не те мързи,Шатци!
04.11.2019 20:59
theeconomist написа:
"дама"? ти си "мадама".............. Нотр Дам дьо пърди....:-))))
Виж си просташкият език - ще ми говориш за култура.
Аз съм всичко, което ти не си и не съм "гасарбайтер" и изкарвам парите си с акъл за разлика от теб!

Матрьошките са в мн критичен момент
ПМС, постменструален..Синдром, на (може би)
" празното работно място"....
съчувствам, ноо..секи си шета на акълО.
тежка Тема ,Гет! ...русски ли да учим, китайски, или..швейцарски )
.... хубава вечер, жоро, корти..и поздрави на красива Нидерланд!
цитирай
10. getmans1 - . . . Ми, той така бързо свиква и си ги ...
04.11.2019 21:10
... Ми, той така бързо свиква и си ги харесва ефимизмите, че аз вече не смогвам с нови ...

cortana написа:
getmans1 написа:
... Ех, тази женска суета ... Я, ела пиленце при батко, батко ще те утеши ... хахахах
ВИДЯ ЛИ как ЧеПърдалото интриганства, че уж онова МУШ било за тебе ... хахаха ... винаги е смешно когато ЕДНО НИЩО се пъне да саже НЕЩО амо то излиза пак НИЩО.

Такива са те, ПОДМОЛНИ ИНТРИГАНТИ!!
С една дума: МИЖИТУРКИ! :):):) 'Мъже' в потурки. Но иначе не заради тях, а заради други били напускали хората от тук.
И не си прав, Гети, че е нищо. Л.ЙНО е. :):):)

цитирай
11. getmans1 - . . . Правилно, че не е "гаса...
04.11.2019 21:15
... Правилно, че не е "гасарбайтер", ГАЗпикайтер е.

eva666 написа:
theeconomist написа:
"дама"? ти си "мадама".............. Нотр Дам дьо пърди....:-))))
Виж си просташкият език - ще ми говориш за култура.
Аз съм всичко, което ти не си и не съм "гасарбайтер" и изкарвам парите си с акъл за разлика от теб!

Матрьошките са в мн критичен момент
ПМС, постменструален..Синдром, на (може би)
" празното работно място"....
съчувствам, ноо..секи си шета на акълО.
тежка Тема ,Гет! ...русски ли да учим, китайски, или..швейцарски )
.... хубава вечер, жоро, корти..и поздрави на красива Нидерланд!

цитирай
12. cortana - :)
04.11.2019 21:45
eva666 написа:
корти, я му покажи, как се пише гаС.арбайтер, на немски,ако не те мързи,Шатци!
Es ist besser, ihn nicht auf Deutsch, sondern auf Russisch zu zeigen!! :):):)))
Почему бы не быть иностранным рабочим Вы, theкомунист? :):):)

eva666 написа:
хубава вечер, жоро, корти..и поздрави на красива Нидерланд!
Нееее! Аз не съм в Холандия. :) Там са само Жоро и Божката. Дори приятелката на Божката се върна и ще отиде за постоянно в средата на декември. :)


ПП: Ето всъщност част от разговора ни одеве в месинджъра. Не за друго, а понеже принципно е по темата.

АЗ: ти няма ли да работиш
от час вече чатим

Ж: чакам мениджъра ми да се събуди

АЗ: якоо
вие яко работите :):)
като за 8к евро :)

Ж: не
просто той е в щатите
както и целият ми екип засега

АЗ: аха :)
той спи по други причини
аз помислих че така работите :):)

Ж: там е 8 без 10 сутринта

АЗ: да
още не си е пил лигавото щварц :):)

Ж: започвам работата ударно със среща в 22:00
която за тях е сутрешна
а аз ще им обясня, че има и други часови зони

АЗ: и всъщност, ти май и там, в Амстердам, ще бачкаш предимно от вкъщи

Ж: не, от офиса
тепърва ще създавам екип тук
просто в момента сме само с Шампиона екипа

АЗ: имаш уникалния шанс да станеш веднага.....
още по-голяма клечка :):)
за екипа говоря

Ж: аз затова се радвам
щото тук с разрастването на екипа ще мога и аз да дръпна повече българи
особено, ако се разгърне потенциалът на продукта колкото очаквам

АЗ: радвам се
тази година 8К евро
догодина 18 :):)

Ж: знаеш, че парите не са ни същественото
дай Боже догодина 18 българи с по 8К евро, а не ние с по 18
цитирай
13. krumbelosvet - Русофили и ИСТИНСКИ РОДОЛЮБЦИ
05.11.2019 08:22
са Евлоги и Христо Георгиеви, Капитан Петко Войвода, Иван Вазов и аз, и милиони българи, според самия цар Борис Трети. Който, за разлика от баща си, е отговорен човек и БЪЛГАРОФИЛ, и като такъв завещава на сина си "Винаги с Германия, НИКОГА срещу Русия". А нашите днешни десни-бесни се оляха да бият Русия по чужда поръчка.
Прекрасен пример е, как ФИНАНСОВИЯТ министър Дянков на времето взе в ръце ВЪНШНАТА ни ПОЛИТИКА, като дни преди договорено посещение на Путин се изказа, че "ЩЕ НАПЛЯСКАМЕ РУСИЯ". Путин разбира се не дойде, Южен Поток беше отложен, а после и провален под чужд натиск, а сега гоним руски дипломати ПАК ПО ЧУЖДА ПОРЪЧКА, със задачата да се провали и нашият клон на Турски Поток. Но тоя път Русия разбра номера и не ще да започва антибългарска кампания. И сочи на СВОЯ НАРОД, че има и други българи, освен американските марионетки назначени за министри и премиери.
цитирай
14. getmans1 - krumbelosvet, ТИ СИ ИДИОТ И НЯМАШ ...
05.11.2019 09:07
krumbelosvet, ТИ СИ ИДИОТ И НЯМАШ РАБОТА ТУК

krumbelosvet написа:
са Евлоги и Христо Георгиеви, Капитан Петко Войвода, Иван Вазов и аз, и милиони българи, според самия цар Борис Трети. Който, за разлика от баща си, е отговорен човек и БЪЛГАРОФИЛ, и като такъв завещава на сина си "Винаги с Германия, НИКОГА срещу Русия". А нашите днешни десни-бесни се оляха да бият Русия по чужда поръчка.
Прекрасен пример е, как ФИНАНСОВИЯТ министър Дянков на времето взе в ръце ВЪНШНАТА ни ПОЛИТИКА, като дни преди договорено посещение на Путин се изказа, че "ЩЕ НАПЛЯСКАМЕ РУСИЯ". Путин разбира се не дойде, Южен Поток беше отложен, а после и провален под чужд натиск, а сега гоним руски дипломати ПАК ПО ЧУЖДА ПОРЪЧКА, със задачата да се провали и нашият клон на Турски Поток. Но тоя път Русия разбра номера и не ще да започва антибългарска кампания. И сочи на СВОЯ НАРОД, че има и други българи, освен американските марионетки назначени за министри и премиери.

цитирай
15. krumbelosvet - О, къв аргОмент, идиот съм аз
05.11.2019 10:07
Ми кво излъгах в цитирания мой текст, драги getmans1? Нищо не измислих и НИЩО не излъгах. Факт. За когото истината е идиотизъм, той къв е?
цитирай
16. getmans1 - . . . ТИ СИ ИДИОТ И НЯМАШ РАБОТА ТУК. . . ...
05.11.2019 11:42
... ТИ СИ ИДИОТ И НЯМАШ РАБОТА ТУК ... ТРИЕШ МЕ ПРИ ТЕБ А СЕ МЪКНЕШ ТУК ДА СИ ИЗСИРАШ ГЛУПОСТИТЕ И ЛЪЖИТЕ ... КЪШ ОТ ТУКА УШАНКО, НЕ СТАВАШ.

krumbelosvet написа:
Ми кво излъгах в цитирания мой текст, драги getmans1? Нищо не измислих и НИЩО не излъгах. Факт. За когото истината е идиотизъм, той къв е?

цитирай
17. krumbelosvet - О, към аргОментите
05.11.2019 11:52
се добавя и сранье. Това е то европеизъм, деснизъм и демократизъм.
цитирай
18. cortana - Добре де, krumbelosvet, не е с.ане от Ваша страна. НАГЛОСТ е!
05.11.2019 12:31
Защото Гети казва, че при Вас Вие го изтривате, а тук флудите и то БЕЗ АРГУМЕНТИ, за които говорите. А за да го изтривате вместо оборвате, значи точно на Вас Ви липсват аргументи. Е тогава не ли наглост от Ваша страна? Но вие, бившите комунисти, наричащи се сега 'леви', така сте свикнали.
Изненадаааа! Свърши се тая! И няма да се върне, повтаряйте си го, че дано го проумеете. Вече нищо никога няма да зависи от вас! :)
цитирай
19. getmans1 - се добавя и сранье. Това е то евро...
05.11.2019 14:18
krumbelosvet написа:
се добавя и сранье. Това е то европеизъм, деснизъм и демократизъм.


... А, ти какво очакваш ... каквото повикало, това се обадило ... доста време отделих за комуникация с теб а резултата е един същ, фашист, десен-бесен и триеш ... НООО, за сметка на това ме коментираш ...
ДОРИ И ОТ ЛЮБОПИТСТВО НЕ ВЛИЗАМ ПРИ ТЕБ ... ти ми се натрисаш, ... АЙ, СИКТИР ОТ ТУКА, бе ... ЧЕ ДОВОДИ ЩЕ МИ ИСКАШ и за уважение ще претендираш.
цитирай
20. getmans1 - 18. cortana - Добре де, krumbelosvet, не е с.ане от Ваша страна. НАГЛОСТ е! 12:31
05.11.2019 14:22
... ЕБА СИ И НАГЛЕЦА ДЕТО Е ТОЗИ ... ЧАК НЯМАМ ДУМИ
цитирай
21. vencivaleri1951 - Гетьо,
05.11.2019 14:26
Преди няколко дни заради двустишие на Вазов насочено към коментар се разсърди, че спамя извън темата. В този пост Жоро и холограмата му в
просторен, но за това пък просташки диалог , нямаш нищо общо с темата ти приемаш благосклонно. Ето за това говоря когато те закачам за ,,Оскар за поддържаща роля,,
Иначе по темата:
Слушах Малинов- говори глупости и по добре съдията да не го беше пускал...
Въобще това с русофилите и русофобите е измислена и паразитна тема.
Най напред голяма част от русофилите са съветофоби и това проличава как грижовно се отнася България към белогвардейците и семействата им. Дори нарочения за сръбско-руско мекере Стамболийски не възстановява дипломатически отношения със Съветите. Благоев е заклет противник на руската политика на Балканите след Руско-турската война и с резерви към Октомврийската революция.
Аз който съм съветски възпитаник също имам някои резерви както към империята, така и към наследника И . Тези резерви обаче нямат нищо общо с отношението ми към Ваня и Костя проливали кръвта си да ни върнат на картата. Тези резерви нямат нищо общо с отношението ми към обикновените съветски хора сред които години съм живял и научил, че руският народ е добър, умен и талантлив. И няма как някой който според конюктурата един път да се прави на,,донски казак,, , след това на казак от Дакота ,да го взимам насериозно .
цитирай
22. cortana - Хайде поредната доза изопачаване на нещата, показвам:
05.11.2019 16:04
vencivaleri1951 написа:
Преди няколко дни заради двустишие на Вазов насочено към коментар се разсърди, че спамя извън темата. В този пост Жоро и холограмата му в
просторен, но за това пък просташки диалог , нямаш нищо общо с темата ти приемаш благосклонно. Ето за това говоря когато те закачам за ,,Оскар за поддържаща роля,,.....

Другарю Венци, говрите за този постинг, нали?
http://getmans1.blog.bg/politika/2019/10/31/za-birata-za-predpochitane-e-da-se-pie-bira-po-vsiako-vreme-.1680359
Хайде сега внимателно да препрочете коментарите които написах там в началото от профила на Смарти и след това от моя и кажете къде е представяното от Вас??
Започвам с 5ти коментар, който е абсолютно по темата, след това съвсем малко го продължавам в 6ти, а после вече се реагира по изцепка на Кофичко.
Къде точно виждате 'просташки диалог , нямаш нищо общо с темата'?? Цитирайте, моля!
цитирай
23. getmans1 - . . . И в „еврейския„ и в биреният„ ...
05.11.2019 16:55
... И в „еврейския„ и в биреният„ поктинги нямаш нито един коментар по темата ... ако се върнеш по-назд, положението е същото ... хващаш се задна нечия дума ... и хадяяяя коня към ряката ... ако се върнеш сега 4-5 постнга назад ще видиш как Е, и как остават отворени. Другият ти проблем че по този начин като се хванеш примерно с един от коментиращите ТИ повеждаш нещата в „твоята„ посока ... просто не умееш да водиш разговор с повече от един човек и така подвеждаш целият разговор.

ПО ТЕМАТА, ти твърдиш, че на Копринка само хората се веселяли ... ГОЛЯМА ВЕСЕЛБА, ВСЕ ПОЛИТИЧЕСКИ НАСОЧЕНА;
- гори се европейското знаме и деректно се агитира против ЕС
- явни провокации към външната ни политика, НАТО ... което даже баща ти препоръчал
- А, лозунга „ПАТРИОТИЗМА ПРЕМИНАВА ПРЕЗ ЛЮБОВТА КЪМ РУСИЯ„

Мисля, че съвсем скоро ти напомних и казах, че „ се гордея с факта, че в България няма осквернен руски паметник„
ТИ СИ ТОЗИ ТОЗИ КОЙТО ДРЪНКА ЗА „ГРАНТОВЕ„ НО НИТО ЕДИН ПЪТ НЕ ОТГОВОРИ КАК АДЖЕБА СЕ ПОДЪРЖАТ ТЕЗИ РУСОФИЛСКИ ОРГАНИЗАЦИИ, И СТОТИЦИТЕ САЙТОВЕ КОИТО БЪЛВАТ ФЕЙК-НОВИНИ АНТИБЪЛГАРСКИ И ПРОПУТИНСКИ ... ДА НЕ ГОВОРИМ ОТ ДЕ ПАРИ ЗА КАМПАНИИТЕ НА РАДЕВ, СЕГА МАНОЛОВА, ПРЕДИ ЗА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИЗБОРИ И Т.Н.


vencivaleri1951 написа:
Преди няколко дни заради двустишие на Вазов насочено към коментар се разсърди, че спамя извън темата. В този пост Жоро и холограмата му в
просторен, но за това пък просташки диалог , нямаш нищо общо с темата ти приемаш благосклонно. Ето за това говоря когато те закачам за ,,Оскар за поддържаща роля,,
Иначе по темата:
Слушах Малинов- говори глупости и по добре съдията да не го беше пускал...
Въобще това с русофилите и русофобите е измислена и паразитна тема.
Най напред голяма част от русофилите са съветофоби и това проличава как грижовно се отнася България към белогвардейците и семействата им....

Аз който съм съветски възпитаник също имам някои резерви както към империята, така и към наследника И . ....

цитирай
24. eva666 - Венцооо, бате,ти си сладкоДумник, 2 думи, нямаа )
05.11.2019 17:28
но, Въпросите на Гети, са мн сериозни..Ха, дано този път..
не изпаднеш в Любимият ти Розов Флууд/ или каша, да го преведа
ще се върна, по късно за..Отговора, с най голямо внимание/ Юлия

- гори се европейското знаме и деректно се агитира против ЕС
- явни провокации към външната ни политика, НАТО ... което даже баща ти препоръчал
- А, лозунга „ПАТРИОТИЗМА ПРЕМИНАВА ПРЕЗ ЛЮБОВТА КЪМ РУСИЯ„

Мисля, че съвсем скоро ти напомних и казах, че „ се гордея с факта, че в България няма осквернен руски паметник„
ТИ СИ ТОЗИ ТОЗИ КОЙТО ДРЪНКА ЗА „ГРАНТОВЕ„ НО НИТО ЕДИН ПЪТ НЕ ОТГОВОРИ КАК АДЖЕБА СЕ ПОДЪРЖАТ ТЕЗИ РУСОФИЛСКИ ОРГАНИЗАЦИИ, И СТОТИЦИТЕ САЙТОВЕ КОИТО БЪЛВАТ ФЕЙК-НОВИНИ АНТИБЪЛГАРСКИ И ПРОПУТИНСКИ ... ДА НЕ ГОВОРИМ ОТ ДЕ ПАРИ ЗА КАМПАНИИТЕ НА РАДЕВ, СЕГА МАНОЛОВА, ПРЕДИ ЗА ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИЗБОРИ И Т.Н.
цитирай
25. getmans1 - БИСЕРИТЕ НА МАЛИНОВ. . . . „Аз чув...
05.11.2019 19:36
БИСЕРИТЕ НА МАЛИНОВ ....

„Аз чувствам себе си като български патриот. За мен Русия е приятелска за България държава, и няма как да си шпионин за приятелска държава.„

„Аз казвам кога Путин ще се срещне с Борисов и с Радев„

„С това се занимаваме – да издаваме книжки, да правим събори, конкурси и концерти. 35 000 организирани членове имаме към този момент. Имаме фестивали за рисунки, есе, съчинения. Те са посветени на различни патриотични теми, има и теми, свързани с България. Абсурдно е да говорим за шпионство, защото Русия е братска държава за България. „

-САМО ДЕТО НЕ КАЗВА ОТКЪДЕ СА ПАРИТЕ ЗА ТАЯ ДЕЙНОСТ ... ПЪК И ЗА ГАРАНЦИЯТА ...

СТАРАТА МАНТАРА „ОТ ДАРЕНИЯ„ умря и вече не е вървежана, пенсионери платиха кампанията на РАДЕВ а сега ще се окаже и, че на МАНОЛОВА ... сигурно и гаранцията са платили.

цитирай
26. vencivaleri1951 - Гетьо,
05.11.2019 19:47
За всеки слушател във военна академия , още повече и генерал щабна емоцията е допустима единствено когато надъхваш подразделението си. С чувствата до там.
Не България разпусна Варшавския договор, а СССР- не говоря за финализиращите заседания. Баща ми усещаше какво ще се случи с Югославия и се боеше и за България.
Ако трябваше да подписва той договорът за присъединяване щеше да повтори жеста на Стамболийски вероятно. Във всеки случай категорично отказа да се върне в строя след като заблудени от статиите му получи предложение в МО или Генщаба. Единственото хубаво което видях в65 годишнината си, че не бях вече военнозадължен.
Аз съм противник на НАТО, по причини близки с тези на Де Гол. Значи ли, че двамата сме предатели. Ти бил ли си предател ако си бил противник на Варшавския договор.
За яз Георги Димитров/Копринка/ там се събират хора, хиляди хора с най различни убеждения с общо кратно-учили , работили или свързани по друг начин със СССР, респективно Русия. Ходил съм мисля три пъти, средства за организирането давам винаги. Не съм присъствал на горене на знамена, но видях по тв. Това е свинство, но знамена се горят не само в България и Ноу Хауто е Западно. Трудно ще намериш съветски възпитаник да гори знаме-култ към пряпореца имаше в Съветите.
Иначе Малинов, Шаренкова са типични грантаджии. Те са вредни за отношенията между Русия и България. Имат интерес да има проблеми за да предложат услугите си.
Абсолютно огледало са и ,,западните,, хора.
Нямам идея как им се връзват. Лично аз Мисля, че направиха огромна услуга на Малинов с производството срещу му. Отличието е главно за това-мъченик за православието си
цитирай
27. cortana - Понеже се заговори за грантаджии, та да кажа 2,3 думи и аз. :)
05.11.2019 19:53
Гети, мисля, че знаеш, че работя в американска компания с многохиляден персонал в България. :) Един от най-големите работодатели в страната ни, а като средно заплащане, може би най-сериозният! :)
Не познавам наш кадър, а аз познавам стотици, който да получава нещо подобно на каквато и да е облага за каквато и да е пропагандна изява.
НЯМА ТАКОВА НЕЩО КАТО ГРАНТОВЕ! ТОВА Е ШИТНЯ НА ХИБРИДНАТА РУСКА ВОЙНА!
Всеки нормален човек отчита нормалните предимства на запада и без стотинка говори нещата такива, каквито ги вижда и оценява. Защо е нужно някой да му плаща? Защо на отсрещните е нужно да плащат, когато нещата сами си идват на мястото и оценяват от трезвомислещите? А западът е прагматичен. :)
цитирай
28. cortana - После, когато някой отправя такива обвинения, той трябва, ако не да е готов да ги докаже неоспоримо, то най-малкото да ги обоснове логически.
05.11.2019 19:57
А както казах, логиката не е на страната на подобни твърдения. Че нали, ако се даваха такива грантове, щяха да стигнат и до такъв контингент, който да маскари руски паметници, а ти сам казваш, че няма такава практика.
Но колко лесно е да се обвинят нормално желаещи един автомат да не се издига над дърветата в Борисовата. Сама по себе си идеята е недопустима за нормално съзнание: да се поставя най-високо нещо, което отнема човешки живот. Какво е посланието? Кое е нормалното?

Спомняте ли си едни думи на Смарти преди няколко месеца? Когато той застана в защита на Гагарин в някакъв спор.
Тогава той намекна, а на мен показа, за очевиден пример: паметниците на Гагарин в Русия и САЩ.
В Русия е едно безлично наподобаващо космонавт..... нещо. Казвам 'нещо', защото прилича на човек в скафандър, но ни най-малко не се вижда лице, особено пък разпознаваемо като на Гагарин. А в САЩ точно обратното, набляга се именно на лика на ЛИЧНОСТТА, а не на някакъв костюм.
Потърсете чрез Гугъл двата паметника и се опитайте да вникнете в психологията, стояща зад тях. На русофилите го казвам, Гети. :):) С намека, че тук не говорим за две различни психологии с коренно различни ценности. :)
Едната видяхме докъде ни докара за половин век. Защо сега да не дадем шанс на другата? Още повече, че тя се е доказала по света като по-добрата. Защото не западът се стреми към изтока, а обратното. :)
цитирай
29. getmans1 - . . . ОТГОВОРИЛ СЪМ ТИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ...
05.11.2019 20:12
... ОТГОВОРИЛ СЪМ ТИ ПРЕДВАРИТЕЛНО С КОМ. 25

Това, че съм споменал баща ти, НЕ Е УПРЕК дори напротив ... всичко останало от коментара ти е просто шкарто и няма му отделя грам време.


vencivaleri1951 написа:
За всеки слушател във военна академия , още повече и генерал щабна емоцията е допустима единствено когато надъхваш подразделението си. С чувствата до там.
Не България разпусна Варшавския договор, а СССР- не говоря за финализиращите заседания. Баща ми усещаше какво ще се случи с Югославия и се боеше и за България.
Ако трябваше да подписва той договорът за присъединяване щеше да повтори жеста на Стамболийски вероятно. Във всеки случай категорично отказа да се върне в строя след като заблудени от статиите му получи предложение в МО или Генщаба. Единственото хубаво което видях в65 годишнината си, че не бях вече военнозадължен.
Аз съм противник на НАТО, по причини близки с тези на Де Гол. Значи ли, че двамата сме предатели. Ти бил ли си предател ако си бил противник на Варшавския договор.
За яз Георги Димитров/Копринка/ там се събират хора, хиляди хора с най различни убеждения с общо кратно-учили , работили или свързани по друг начин със СССР, респективно Русия. Ходил съм мисля три пъти, средства за организирането давам винаги. Не съм присъствал на горене на знамена, но видях по тв. Това е свинство, но знамена се горят не само в България и Ноу Хауто е Западно. Трудно ще намериш съветски възпитаник да гори знаме-култ към пряпореца имаше в Съветите.
Иначе Малинов, Шаренкова са типични грантаджии. Те са вредни за отношенията между Русия и България. Имат интерес да има проблеми за да предложат услугите си.
Абсолютно огледало са и ,,западните,, хора.
Нямам идея как им се връзват. Лично аз Мисля, че направиха огромна услуга на Малинов с производството срещу му. Отличието е главно за това-мъченик за православието си

цитирай
30. getmans1 - . . . В секи, който не си „чупи копч...
05.11.2019 20:21
... В секи, който не си „чупи копчетата„ от русофилска гордост е РУСОФОБ, ПРЕДАТЕЛ и в края на краищата, ГРАНТАДЖИЯ ... това е по правилата на първосигналника КРУМЧЕРВЕНОСВЕТЕЩИЯ ... иначе ВВ1951 ги разбира нещата но няма как ... при тях „ПРОМЯНА И РАЗВИТИЕ„ е мръсна дума ако това действие не е одобрено от ПАРТИЯТА.


cortana написа:
Гети, мисля, че знаеш, че работя в американска компания с многохиляден персонал в България. :) Един от най-големите работодатели в страната ни, а като средно заплащане, може би най-сериозният! :)
Не познавам наш кадър, а аз познавам стотици, който да получава нещо подобно на каквато и да е облага за каквато и да е пропагандна изява.
НЯМА ТАКОВА НЕЩО КАТО ГРАНТОВЕ! ТОВА Е ШИТНЯ НА ХИБРИДНАТА РУСКА ВОЙНА!
Всеки нормален човек отчита нормалните предимства на запада и без стотинка говори нещата такива, каквито ги вижда и оценява. Защо е нужно някой да му плаща? Защо на отсрещните е нужно да плащат, когато нещата сами си идват на мястото и оценяват от трезвомислещите? А западът е прагматичен. :)

цитирай
31. novitejivotni - другарЕ
05.11.2019 20:22
Изклахте, избесихте, разстреляхте и издавихте милиони човешки създания. Разделихте държави. Затрихте цели народи. Съсипахте съдбите на цели поколения.
Идеите ви ( ако допуснем, че сте имали такива, а не всичко е било за едните пари ), катастрофираха навсякъде, където се опитахте д ги приложите. Страните които се откъснаха от задушаващата ви "прегръдка", вървят само напред и нагоре. Които не го направиха, се мандахерцат на опашката в компанията на "третия свят".
А вие квичите в някакъв блог, че някой си ви бил изтрил, че не ви бил уважавал и не бил ви говорил така, както сте очаквали...
Как си гледате суратите в огледалото бе ?
П.С.
Отдавна не сте ни разказвали за бабите си, а също и за съвеЦките балерини и писатели. :-)))
По темата:
Ако си жител на една страна и не спазваш законите и ́, ЦЕЛЕНАСОЧЕНО работиш ПРОТИВ интересите на тази страна, в полза на ЧУЖДА такава, то ти си национален предател и мястото ти е в затвора.
цитирай
32. krumbelosvet - getmans1,
07.11.2019 06:30
От тебе само едно сранье на тоя свят (това е цитат, аз тая дума тук не я употребявам).
С отвращение влизам сред ФАШИСТКАТА ти компания. Шепа хора сте, но сте активни, като че ви плащат на акорд. Но една млада душа да спася от фашистката ви ОТРОВА, си струва.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6070139
Постинги: 2741
Коментари: 26486
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031