Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2020 21:04 - ЕТО ОЩЕ ЕДНО ПОТВЪРЖДЕНИЕ НА МОЯ ПРЕДИШЕН ПОСТ.ЖАЛКО ЧЕ НЕ СЕ ЗАСЕКОХМЕ С ТАЗИ КОЛЕЖКА ЗА ДА СЕ ОБЕДИНИМ!!!
Автор: chavdar01 Категория: Политика   
Прочетен: 615 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Ража Ел Мадхун: Аз не съм тулуп. Аз съм гражданин. Да покажем, че съществуваме     image Певицата Ража Ел Мадхун В медиите постоянно се тиражира, че всеки артист е взел по три минимални заплати, а това не се случва и много хора дори не знаят дали са одобрени. Много време мина и мисля, че трябва да излезем пред Министерството на културата, да покажем че съществуваме и че искаме по-бързи действия.

Това написа в личния си профил във Facebook Ража Ел Мадхун от българската музикална банда Dead Man"s Hat.

 

Ето и цялата й публикация:

 

Здравейте, казвам се Ража Ел Мадхун и съм български артист. Както много други артисти, ми бе отнето правото да работя, което аз разбирам, предвид ситуацията. Не разбирам обаче, че за същото време всички артисти на свободна практика все още чакат "помощта" или така наречените творчески стипендии, които държавата обеща още в началото на извънредното положение.

 

В медиите постоянно се тиражира, че едва ли не ние вече сме подмогнати и едва ли не всеки един артист е взел по три минимални заплати, а това не се случва и много хора не знаят дали са одобрени въобще.

 

Не става въпрос за тези три минимални заплати, а за уважително отношение към артиста и културата и реални действия и то навреме, в момент в който ние нямаме право да упражняваме професиите си.

 

Разбирам, че за първи път всички ние попадаме в такава ситуация и оценявам труда на НФК, които са ни подкрепяли преди. Много време мина и мисля, че е време да излезем пред Министерството на Културата, да покажем че съществуваме и че искаме по-бързи действия.

 

Затова предлагам да се съберем пред МнК, да пием по една студена вода и да отстояваме правата си като нормални граждани.

 

Facebook, Ража Ел Мадхун от групата Dead MAn"s Hat




Гласувай:
3



1. apostapostoloff - Тулупи сте, тулупи.
13.06.2020 21:44
И баламурници.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chavdar01
Категория: Политика
Прочетен: 3991167
Постинги: 2607
Коментари: 5561
Гласове: 4831
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930